Az arculat te magad vagy
Az arculatodban csoportosulnak azok az elemek, amelyekkel megjelensz a potenciális ügyfeleid előtt. Ezek tulajdonképpen a céged külső jegyei, amelyekkel azonosítani tudnak.
Egységes és tudatos megjelenés, amely összetéveszthetetlen és sajátságos. Hiba lenne azt gondolni, hogy egy cégnek nincs szüksége ilyesmire. Hisz egyrészt könnyen felismerhetővé válik ettől a vállalkozás akár online akár offline, másrészt pedig bizalmat ébreszt.
Elemei közé tartozik a logó, amely egy erős arculati elem, ámbár nem az egyedüli és legfontosabb. A jó logó egyszerű, megjegyezhető, kifejező és nemcsak hogy ugyanolyan jól mutat kicsiben, mint nagyban, de egyszínűen is. Ide tartozik továbbá az offline elemek közül pl. a névjegykártya/cégkártya, amely szintén egy kötelező elem, hisz pl. egy tárgyalás után ez az, amely cégedből a partnered „kezében marad”, így fontos, hogy egyedi, figyelemfelkeltő és felismerhető legyen. De ide tartozhat egy szórólap, molinó, reklámtáska is.
Miért hasznos, ha egy cégnek van arculata?
Röviden megfogalmazva: mert egy egységes képet rajzol ki a cégedről és azt sugallja, hogy összeszedett és igényes vagy. Ez biztonságot ad a vásárlóidnak; felismerik, megismerik cégedet és bátrabban választanak téged.
Nézz szét a munkáim közt, gyűjts inspirációt, vegyük fel a kapcsolatot. Akár egyszeri, akár rendszeres grafikai, nyomdai munkáid lennének.